STREET TRIPLE 765 MOTO2™ EDITION
De Moto2™ Edition is beperkt tot slechts 765 exemplaren van elk van de twee op race geïnspireerde kleurenschema's en dit is de Street Triple met de hoogste specificaties ooit gemaakt, met een groot aantal exclusieve eersteklas details.
SPECIFICATIES
Feature | Details |
---|---|
Prijs | |
Prijzen | Van € 17.995,00 |
Feature | Details |
---|---|
Motor en transmissie | |
Type | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Inhoud | 765 cc |
Boring | 78.0 mm |
Slag | 53.4 mm |
Compressieverhouding | 13.25:1 |
Max. vermogen EC | 130Pk / 128.2 BHP (95.6kW) @12000tpm |
Max. koppel EC | 80Nm@ 9500tpm |
Systeem | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met elektronische gasklepregeling |
Uitlaat | Roestvrijstalen 3-in-1-spruitstuksysteem met een lage, roestvrijstalen, enkelzijdige demper |
Eindaandrijving | X-ringketting |
Koppeling | Natte platenkoppeling met slip-assist |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Feature | Details |
---|---|
Frame | |
Frame | Aluminium dubbele buizenframe met tweedelig onder druk gegoten subframe |
Swingarm | Tweezijdige, gegoten aluminiumlegering |
Voorband | Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 3,5 inch |
Achterwiel | Gegoten aluminiumlegering 5 spaken, 17 x 5,5 inch |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Voorvering | Öhlins NIX30, instelbare ingaande en uitgaande demping, en veervoorspanning. 115mm veerweg. |
Achterwielophanging | Öhlins STX40 piggyback reservoir monoshock, instelbare ingaande en uitgaande demping en veervoorspanning. 131,2mm veerweg. |
Front Brakes | Dubbele zwevende schijven, 310 mm, radiaal gemonteerde monoblok remklauw met 4 zuigers Brembo Stylema, bochten-ABS, Brembo MCS radiale hoofdcilinder |
Rear Brakes | Enkelvoudige schijf, 220mm, Brembo remklauw met enkelvoudige zuiger, bochten-ABS |
Instrumentendisplay en -functies | Full Colour 5" TFT-scherm |
Feature | Details |
---|---|
Afmetingen en Gewicht | |
Breedte stuur | 765 mm |
Hoogte zonder spiegels | 1051 mm |
Zadelhoogte | 839 mm |
Wielbasis | 1397 mm |
Vorksprong | 23.0 º |
Naloop | 95.3 mm |
Tankinhoud | 15 L |
Gewicht met volle tank | 188 kg |
Feature | Details |
---|---|
Brandstofverbruik | |
Brandstofverbruik | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
CO2 Figures | 120g/km De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG. De waarden voor het brandstofverbruik zijn gemeten in specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn. |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Service Interval | Onderhoudsinterval van 10,000 km / 12 maanden |
Uitgevoerd door professionals in een gesloten en gecontroleerde omgeving. Niet imiteren. Draag altijd een geschikte beschermende uitrusting.
KENMERKEN
KENMERKEN
|
|
---|---|
Motor | 765cc driecilindermotor |
Power and Torque | 130 pk en 80 Nm |
Weight |
188 kg (nat) |
Vering | Volledig instelbare Öhlins-vering, NIX30-vorken en STX40-piggybackreservoir met monoshock |
Remmen | Brembo Stylema-remklauwen, met dubbele 310mm schijven |
Wielen en banden | Pirelli Diablo Supercorsa V3-banden |
Elektronische rijhulpmiddelen | Geoptimaliseerde ABS schakelbare geoptimaliseerde tractiecontrole in bochten (met IMU), Front Wheel Lift Control |
Instrumenten | 5” TFT instrumenten |
Rijmod |
5 riding modes (Rain, Road, Sport, Track and Rider) |
Schakelbekrachtiging | Triumph Shift Assist up and down quickshifter |
Koppeling | Slipkoppeling & koppelingsbekrachtiging |
Verlichting | Integrale LED-verlichting |
onderhoud | Onderhoudsinterval van 10,000 km / 12 maanden |
KENMERKEN
|
|
---|---|
Motor | 765cc driecilindermotor |
Power and Torque | 130 pk en 80 Nm |
Weight |
188 kg (nat) |
Vering | Volledig instelbare Öhlins-vering, NIX30-vorken en STX40-piggybackreservoir met monoshock |
Remmen | Brembo Stylema-remklauwen, met dubbele 310mm schijven |
Wielen en banden | Pirelli Diablo Supercorsa V3-banden |
Elektronische rijhulpmiddelen | Geoptimaliseerde ABS schakelbare geoptimaliseerde tractiecontrole in bochten (met IMU), Front Wheel Lift Control |
Instrumenten | 5” TFT instrumenten |
Rijmod |
5 riding modes (Rain, Road, Sport, Track and Rider) |
Schakelbekrachtiging | Triumph Shift Assist up and down quickshifter |
Koppeling | Slipkoppeling & koppelingsbekrachtiging |
Verlichting | Integrale LED-verlichting |
onderhoud | Onderhoudsinterval van 10,000 km / 12 maanden |
Toonaangevend vermogen
De 765, die het dichtst bij een Moto2™-motor voor de weg komt, is aanzienlijk verbeterd op basis van inzichten uit de Moto2™-racewereld, voor een toonaangevend vermogen van 130 pk, meer koppel, meer reactievermogen en snellere acceleratie.
Premium Moto2TM Edition-stijl
Het exclusieve koolstofvezel koetswerk, het officiële Moto2™-logo, het unieke Moto2™-startscherm en een individueel genummerde kroonplaat maken deze prachtige machine tot de ultieme Street Triple.
Nieuwe geoptimaliseerde bochten-ABS
Geoptimaliseerd ABS in bochten, ondersteund door een IMU met op maat gemaakte instellingen die zijn geïntegreerd in elk van de vijf rijmodi van de Moto2™ Edition, voor optimale remprestaties bij elke hellingshoek.
Nieuwe schakelbare, geoptimaliseerde bochttractiecontrole.
De schakelbare geoptimaliseerde tractiecontrole in bochten berekent voortdurend de hellingshoek om een optimale slipsnelheid en koppelregeling te garanderen. Er kunnen vier onafhankelijk van elkaar instelbare interventieniveaus worden geselecteerd, afhankelijk van de rijstijl en de omstandigheden.
Eersteklas vering
De Moto2™ Edition toont zijn circuitcapaciteiten met zijn unieke Öhlins volledig instelbare 43mm upside-down voorvorken voor nauwkeurig rijgedrag en de Öhlins-achterschokdemper met piggybackreservoir.
Remmen met de hoogste specificaties
Nieuwe Brembo Stylema 4-zuiger radiale Monobloc-remklauwen, gekoppeld aan 310 mm remschijven, garanderen het hoogste remvermogen. Gekoppeld voor maximale efficiëntie met ABS in bochten voor meer veiligheid.
Gericht en nauwkeurig rijgedrag
De op races geïnspireerde Moto2™ Edition tilt het rijgedrag naar een geheel nieuw niveau van focus en precisie, met clip-onstuur dat 80 mm lager en 50 mm verder naar voren ligt dan de RS, plus de steilere en verhoogde achterkant van de nieuwe generatie.
Prestatiebanden
Standaard worden krachtige Pirelli Supercorsa SP V3-banden gemonteerd, die grip op het racecircuit en een uitstekende stabiliteit bij hoge snelheid bieden, allemaal met een band die volledig geschikt is voor de weg.
TFT-kleurendisplay voor instrumenten
Met een uniek Moto2™-startsysteem bieden de 5" TFT-instrumenten en ergonomisch geoptimaliseerde schakelaars een intuïtieve systeemnavigatie. My Triumph-connectiviteit is vooraf ingeschakeld, klaar voor de optionele Bluetooth-module.
Toegankelijke zadelhoogte
Met een zadelhoogte van 839mm is als accessoire ook een laag zadel verkrijgbaar dat de hoogte met 28 mm verlaagt, plus Triumph-dealers kunnen het zadel nog eens 10 mm verlagen via een speciale aanpassing van de achterwielophanging.
Klaar voor het circuit
Uitgerust met de race-specifieke Triumph-quick-shifter voor op- en afschakelen, een speciale circuitmodus en rondetimer, samen met een herziene geometrie en een uniek clip-onstuur, is de Moto2™ Edition de ultieme Street Triple-racemotorfiets.
Topspecificaties
De topspecificatie van de Moto2™ Edition wordt aangevuld met door een slip- en hulpkoppeling, volledige LED-verlichting met kenmerkende dagrijverlichting, wheelie-control, USB-oplaadaansluiting en startonderbreker.