SCRAMBLER 400 X
Met zijn wendbare rijgedrag, de toonaangevende prestaties en de premium afwerking is de Scrambler 400 X gaaf en veelzijdig.
SPECIFICATIES
Feature | Details |
---|---|
Prijs | |
Prijzen | Van € 7.695,00 |
Feature | Details |
---|---|
Motor en transmissie | |
Type | Vloeistofgekoeld, 4 kleppen, DOHC, ééncilinder |
Inhoud | 398,15 cc |
Boring | 89,0 mm |
Slag | 64,0 mm |
Compressieverhouding | 12:1 |
Max. vermogen EC | 40 pk / 39,5 bhp (29,4 kW) bij 8.000 t/min |
Max. koppel EC | 37,5 Nm bij 6.500 t/min |
Systeem | Elektronische brandstofinjectie van Bosch met elektronische gasklepregeling |
Uitlaat | Roestvrijstaal dubbelwandig headersysteem met roestvrijstalen geluiddemper |
Eindaandrijving | X-ringketting |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Feature | Details |
---|---|
Frame | |
Frame | Opgeschroefd hybride ruggengraat/perimeter-achtersubframe van stalen buizen |
Swingarm | Tweezijdige gegoten aluminiumlegering |
Voorband | Gegoten aluminiumlegering, 10 spaken, 19 x 2.5 in |
Achterwiel | Gegoten aluminiumlegering, 10 spaken, 17 x 3.5 in |
Voorband | 100/90-19 |
Achterband | 140/80-17 |
Voorvering | 43 mm omgekeerde voorvork met grote zuiger. Veerweg 150 mm |
Achterwielophanging | Monoshock achtervering onder gasdruk met extern reservoir en voorspanningsaanpassing. Veerweg 150 mm |
Front Brakes | 320 mm vaste remschijf, radiaal opgehangenvierzuigerremklauw, ABS |
Rear Brakes | 230 mm vaste remschijf, ByBreTM zwevende éénzuigerremklauw, ABS |
Instrumentendisplay en -functies | Analoge snelheidsmeter met geïntegreerd multifunctioneel LCD-scherm |
Feature | Details |
---|---|
Afmetingen en Gewicht | |
Breedte stuur | 901 mm |
Hoogte zonder spiegels | 1169 mm |
Zadelhoogte | 835 mm |
Wielbasis | 1.418 mm |
Vorksprong | 23,2 º |
Naloop | 108 mm |
Tankinhoud | 13 L |
Gewicht met volle tank | 179 kg |
Feature | Details |
---|---|
Brandstofverbruik | |
Brandstofverbruik | 3.5L/100km (80.7 mpg) |
CO2 Figures | 83.8 g/km EURO 5 De CO2-uitstoot en het brandstofverbruik worden gemeten volgens verordening 168/2013/EG. De waarden voor het brandstofverbruik zijn gemeten in specifieke testomstandigheden en dienen alleen ter vergelijking. De resultaten in een werkelijke rijsituatie kunnen anders zijn. |
Feature | Details |
---|---|
Service | |
Service Interval | 10.000 mijl (16.000 km)/12 maanden (wat het eerst wordt bereikt) |
Eigenschappen
|
|
---|---|
Motor | Karaktervolle en responsieve TR-series motor (voldoet aan Euro 5) |
Versnellingsbak | Zesversnellingsbak met bekrachtigde koppeling |
Tractieregeling | Elektronische gasklepregeling met uitschakelbare tractiecontrole |
Ergonomie | Een indrukwekkende zadelhoogte van 835 mm met een slanke taille en ontspannen Scrambler-ergonomie |
Chassis | Een lichtgewicht frame met een opgeschroefd subframe achter en een swingarm van gegoten aluminium |
Vering | Omgekeerde vorken van 43 mm en monoshock met afstelling van de voorbelasting |
Remmen | Remschijf van 320 mm en krachtige radiaal opgehangen remklauw met uitschakelbare ABS |
Instrumenten | Analoge snelheidsmeter met geïntegreerd en volledig uitgerust LCD-display |
Verlichting | Volledige ledverlichting met kenmerkend dagrijlicht (DRL) en achterlicht |
onderhoud | Toonaangevend onderhoudsinterval van 16.000 km |
Eigenschappen
|
|
---|---|
Motor | Karaktervolle en responsieve TR-series motor (voldoet aan Euro 5) |
Versnellingsbak | Zesversnellingsbak met bekrachtigde koppeling |
Tractieregeling | Elektronische gasklepregeling met uitschakelbare tractiecontrole |
Ergonomie | Een indrukwekkende zadelhoogte van 835 mm met een slanke taille en ontspannen Scrambler-ergonomie |
Chassis | Een lichtgewicht frame met een opgeschroefd subframe achter en een swingarm van gegoten aluminium |
Vering | Omgekeerde vorken van 43 mm en monoshock met afstelling van de voorbelasting |
Remmen | Remschijf van 320 mm en krachtige radiaal opgehangen remklauw met uitschakelbare ABS |
Instrumenten | Analoge snelheidsmeter met geïntegreerd en volledig uitgerust LCD-display |
Verlichting | Volledige ledverlichting met kenmerkend dagrijlicht (DRL) en achterlicht |
onderhoud | Toonaangevend onderhoudsinterval van 16.000 km |
AUTHENTIEK SCRAMBLER-KARAKTER
Doelbewuste allroad-uitstraling, tijdeloos Scrambler-silhouet en klassiek Triumph-motorprofiel. Van de wielen af aan kan het iconische design-DNA van de Scrambler 400 X niet duidelijker naar voren komen.
AFWERKING EN DETAILS
Schermkappen voor de motor met kenmerkende zwarte poedercoating, robuuste goudgeanodiseerde vorken, lak van topkwaliteit en prachtige logodetails zorgen ervoor dat de afwerking van de Scrambler 400 X van top tot teen premium is.
ALLROAD FUNCTIONALITEIT
Bescherming voor de motorfiets en de rijder Een langer Scrambler-spatbord, de handkappen en bescherming voor het carter, de koplamp en de radiateur dragen allemaal bij aan het allroad karakter van de Scrambler 400 X.
RIJ-ERGONOMIE
Een rechte zithouding met een breed verstelbare stuurstang en platte voetsteunen met hoge grip geven de Scrambler 400 X uitstraling op de weg en comfort met uitstekende off-road-controle.
CHASSIS EN VERING
Een speciaal Scrambler-chassis en vering met 43 mm USD-voorvork met grote zuigers en instelbare monoshock achter voor betrouwbaar, soepel rijgedrag op elk wegdek.
WIELEN EN BANDEN
Scrambler-specifiek lichtgewicht V-spaaks gegoten aluminium wielen van 19-inch voor en 17-inch achter met banden van topmerken bieden vertrouwen op alle wegdekken, onder welke omstandigheden dan ook.
REMMEN
De radiale tweezuigerremklauw met gevlochten leidingen levert krachtige, progressieve remprestaties met uitschakelbare Bosch-ABS voor superieur gevoel en controle, zowel off-road als op de weg.
MODERNE RIJTECHNOLOGIE
Stijlvolle instrumenten met een klassieke snelheidsmeter en een volledig uitgerust LCD-scherm met een prominente versnellingsindicator en belangrijke informatie voor de rijder. Uitschakelbare tractiecontrole zorgt voor meer veiligheid en betere off-roadcontrole.
VEILIGHEID
De Scrambler 400 X is standaard uitgerust met een stuurslot en een startonderbreker tegen diefstal. Een beveiligingschip in de contactsleutel garandeert dat alleen de eigenaar de motor kan starten.
Iconisch
Iconische Scrambler-stijl en toonaangevende functionaliteit voor een compleet nieuwe generatie Triumph-rijders.